Главная » [TITLE]
0

Робота МО природничо-математичного циклу

Автор: maryashina97категория: МО природничо- математичного циклудата: 16.05.2024

Вчителі природничо –математичного циклу

               1.Вчитель хімії та основ здоров'я - Кичан В.П.

               2.Вчитель географії –Гришельова Т.І.

              3.Вчитель біології та хімії –Лук'янцева С.І.   

             4.Вчитель інформатики – Боговіченко Ю.О.

            5.Вчитель фізики та математики – Бережна Г.А.

             6.Вчитель математики – Зайшлюк О.Т.

Пріоритетні завдання, цілі ШМО в новому 2014 – 2015навчальному році

     1. Реалізація основних положень особистісно-орієнтованого підходу до

          навчання та виховання учнів.

    2. Цілеспрямована робота вчителів-предметників над підвищенням                                 

          рівня навчальних досягнень учнів з природничих дисциплін.

    3. Впровадження новітніх інформаційних та комунікативних

        технологій, комп’ютеризації при вивченні предметів природничого

           циклу.

    4. Робота над удосконаленням уроку як засобу самореалізації творчої

          особистості як учителя, так і учня.

    5. Робота із обдарованими дітьми, підготовка учнів до участі у

           районних та обласних олімпіадах, наукових конкурсах та

          змаганнях.

                                                Шляхи реалізації завдань

    1. Продовжити ознайомлення з методологічними і теоретичними основами

        природознавства, фізики, хімії, біології, географії та методикою їх викладання.

   2. Вивчати і застосовувати на практиці сучасні новітні технології та передовий

      педагогічний досвід, сприяти розвитку творчості педагогів.

  3. Активно впроваджувати інформаційні та комп’ютерні технології.

  4. Вивчати та аналізувати рівень і якість знань, практичні навички учнів.

  5. Активізувати роботу з обдарованими учнями, готувати до участі у олімпіадах.

              Відомості  про  членів  шкільного  методичного  об`єднання

 

п/п

Прізвище,

ім`я та по

батькові

вчителя

 

Освіта ,

предмет

 

Стаж

роботи,

категорія

 

 Методична  проблема, над  якою 

працює  вчитель

 

Форма  звітування

 

1.

Гришельова

Тетяна

Іванівна

Вища,

географія

34 рік,

вища,

вчитель-

методист

« Створення  продуктивного  середовища  пізнання  на  уроках  географії  та  економіки»

Творчий  звіт,

відкритий  урок

2.

Лук`янцева

Світлана

Іванівна

 

 

Вища,

біологія,

хімія

25 роки,

вища,

старший

вчитель

« Розвиток  творчого  потенціалу  учнів  на  уроках  хімії  та  біології»

Відкритий  урок

3.

Бережна

Галина

Антонівна

Вища,

математика,

фізика

36 роки

вища

«Розвиток  креативного  мислення  на  уроках  математики  та  фізики»

Відкритий  урок

4.

Кичан

Валентина

Петрівна

Вища,

хімія,

основи  здоров`я

21 років,

вища

« Використання  інтерактивних  технологій  на  уроках  хімії  з   метою   стимулювання  креативності  учнів»

Відкритий  урок

5.

Боговіченко

Юлія

Олексіївна

Вища

Інформатика

3 роки,

спеціаліст

«Використання інтерактивних технологій на уроках інформатики з використанням ІКТ»

Відкритий урок

   Аналіз роботи шкілього методоб’єднання вчителів природничого циклу за  2012-2013 навчальний рік

    Шкільне  методичне  об`єднання  вчителів  природничого  циклу  у  2012-2013  навчальному  році  працювало  над  проблемою  «Використання комютерної підтримки при викладанні предметів природничо-математичного циклу»

      Аналіз  показав, що  робота  була  досить  продуктивною  і  направлялася  на  постійне  покращення  навчально-виховного  процесу, на  визначення  особистісного  підходу до  учнів, поліпшення  якості  знань, теоретичних  і 

практичних  навичок.

       На  засіданнях  методичного  об`єднання  вчителі  колективно  опрацьовували  актуальні  проблеми  професійної  діяльності, проводили  обмін  досвідом  щодо  шляхів  підвищення  ефективності  сучасного  уроку.

     Засідання  проводилися  в  різних  формах, таких  як  круглий  стіл, ділова  гра. Члени  методичного  об`єднання  творчо  підходять  до  підготовки  і  проведення  уроків, особливу  увагу  надають  проведенню  уроків  нового  типу, із  застосуванням  інтерактивних  методів  навчання  та  комп`ютерної  підтримки.

        Цікавими  були  уроки  проведенні  Гришельовою  Тетяною  Іванівною

( « Сім  чудес  світу» ), Бережною  Галиною  Антонівною  ( « Десяткові  дроби» ), Лук`янцевою  Світланою  Іванівною  ( « Павукоподібні,  їх  значення  в  природі» ).

         Активна  робота  проводилася  по  підготовці  та  проведенні  шкільних  та  районних  олімпіад.  Вчителі-  предметники   серйозно  готували  учнів, і  як  наслідок  роботи  маємо  такі  результати :

Кичан  Ольга  ( 11  клас ) -  з  географії  у  ІІ  турі  Всеукраїнської  олімпіади  зайняла  І  місце,  у  ІІІ  турі  -  ІV  місце.

Кислиця  Богдан  ( 8  клас ) -  з біології  зайняв  ІV  місце.

Кондель  Володимир  ( 9  клас ) – з  біології  зайняв  ІV  місце.

         У  рамках  проведення  Міжнародного  року  хімії  вчителі  природничого  циклу  взяли  активну  участь  і  зайняли  призові  місця  у  різних  номінаціях :

-  інтегрований  урок  « Проблеми  забруднення  води»  учителів  географії  та  хімії ( ІІ  місце ) ;

-  проект  учениці  9  класу  « Забруднення  води  нафтопродуктами» ( ІІ  місце ) ; 

-  творча  робота  « Чому  я  люблю  хімію ?» Логвина  Владислава ( ІІ місце);

-  медіа листівка  (  ІІ  місце ).

        Запорізьку  школу  на  зльоті  юних  натуралістів  представляла  учениця  8  класу  Маряшина  Катерина  з  роботою  « Первоцвіти»  і  зайняла  І  місце.

         Активну  участь  вчителі  природничого  циклу  разом  із  своїми  учнями  прийняли  у  конкурсі  «  Здорова  планета  -  здоровий  ти» .

     

   Велика  робота  проводиться  також  по  підготовці  та  проведенню  тематичних  тижнів, на  яких  використовувалися  різні  форми  позакласної  роботи.

        До  Всесвітнього  дня  туризму  проведено  туристичну  естафету 

 « Ключі  знань», до  Всесвітнього  дня  боротьби  зі  Снідом  -  лінійку 

«  Знати,  щоб  жити».  Прийняли  активну  участь  у  вуличній  акції

« Молодь  проти  Сніду».  Цікаво  пройшли  тематичні  предметні  тижні  хімії, географії, екології.

         Таким  чином, робота  методичного  об`єднання  була  досить  плідною  і  дала  позитивні  результати.

          Проте, як  показав  аналіз  роботи, перед  учителями  природничого  циклу  є  ряд  проблем .

    Виходячи з недоліків виявлених у знаннях учнів, та результатів діагностування вчителів природничо-математичного циклу, методичне об’єднання працюватиме над виконанням таких завдань:

  • покращити  роботу  із  обдарованими  дітьми;
  •  урізноманітнювати  форми  організації  навчальної  діяльності;
  •  посилити  увагу  на  формування  загальнонаукових  умінь  і  навичок;
  •  використання  комп`ютерної  підтримки  при  проведенні  уроків  природничого  циклу;
  • формувати цілісне й гармонійне сприйняття світу.

Засідання  2

Тема : Використання інноваційних технологій під час викладання      предметів природничого циклу.  

Мета : впроваджувати і використовувати інноваційні технології ; поділитися

                власними знахідками, щодо вдосконалення методичних прийомів і

             технологій проведення уроків націлених на підвищення рівня

                викладання предметів природничого циклу.

Форма  проведення : круглий  стіл.

№п/п

Питання, що розглядаються

Дата

Відповідальний

1.

Питання  для  обговорення :

  • впровадження і використання інноваційних технологій ;
  • використання проектних технологій ;
  • сучасні інноваційні педагогічні технології на уроках хімії.

 

 

Лук`янцева  С.І.

 

 

 

Гришельова  Т.І.

 

Кичан В.П.

2.

Взаємо відвідування  та  обговорення  відкритих  уроків  та  виховних  заходів :

  • « Основи, їх класифікація. Фізичні властивості основ» (8 клас) ;

 

  • « Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня» (8 клас) ;

 

  •  «Канікули у Західній Європі» (11 клас) ;

 

  • «Квітка. Будова та різноманітність квіток»      

(7 клас).                                      

 

 

 

 

Кичан  В.П.

 

 

Бережна  Г.А.

 

 

 

 

Грищельова  Т.І.

 

 

Лук`янцева  С.І

3.

Ознайомлення  з  новинками  методичної  літератури

 

 

Завдання  членам  методичного  об`єднання :

  • Поповнити  методичні  папки  «Творча  лабораторія  вчителя»  новими  матеріалами.
  • Проводити підготовку учнів до участі в предметних олімпіадах.        

                                                                     Засідання  3.

Тема : Формування ключових компетентностей на уроках через  використання сучасних інноваційних педтехнологій

   Мета  : розглянути  педагогічні  знахідки, творчі  доробки, досягнення

                   вчителів  природничого  циклу,  щодо  впровадження 

                   інформаційних  та  комунікативних  технологій, комп`ютерної 

                   підтримки  на  уроках.

      Форма  проведення : круглий  стіл.

№п/п

Питання , що  розглядаються

Дата

Відповідальний

 

1.

 

 

 

 

2.

 

Доповідь « Сучасні інноваційні технології – найбільш ефективні засоби формування ключових компетентностей учнів на уроках  природничого циклу»

Обмін педагогічними знахідками, творчими доробками, досягненнями учителів.

 

Лук`янцева С. І.

 

 

 

 

Учителі-предметники

2.

 

2.1.

 

2.2.

 

2.3.

 

 

2.4.

Відкриті  уроки :

 

 - «У гостях у оцтової кислоти» 

   (9 клас)

   -  «Розв`язування задач на      побудову» (9 клас)

   -  «  Південна Америка» - узагальнюючий урок. Гра «Поклик джунглів» (7 клас)

    -  « Роль вірусів у природі та житті людини»  ( 10  клас ).

 

 

 

Кичан  В.П.

 

Бережна  Г.А.

 

Гришельова  Т.І.

 

 

Лук`янцева  С.І.

 

             Завдання  членам  методичного  об`єднання : Підготувати  матеріали  для  проведення  методичних  тижнів.

                                                                      Засідання  4

Тема : Формування  інформаційних  і  комунікативних      компетентностей  учнів  у  позаурочний  час».

Мета : проводити  методичні  тижні, обмін  досвідом  про  застосування  на

            уроках  та  в  позаурочний  час  екологічного  виховання  учнів ;

             розвивати  в  учнів  пізнавальний  інтерес  до  предметів 

             природничого  циклу.

Форма  проведення : методичні  тижні.

№п/п

 Питання,  що  розглядаються

  Дата

Відповідальний

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

3.               

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

Тиждень превентивного виховання «Зроби свій вибір на користь здоров`я».Виступ агітбригади :  «Скажемо СНІДу – ні !»

 

Тиждень  точних  наук. Методичний тиждень математики.

 

Тиждень  здоров`я  «Здоров`я – основний  капітал».

 

Тиждень  Європи « В Європу – з Україною у сердці»

 

Тиждень  довкілля  « Збережемо красу природи»

 

Підсумки  роботи  методичного  об`єднання

 

2.12 – 6.12

 

 

 

 

27.01 – 31.01

 

 

7.04 – 11.04

 

 

14.04 – 18.04

 

 

21.04-25.04

 

Кичан  В,П.

 

 

 

 

Бережна Г.А.

 

 

Кичан   В.П.

 

 

 Гришельова  Т.І.

 

 

Лук`янцева  С.І.

 

 

Лук`янцева  С.І.

 

 

Аналіз роботи шкільного методоб'єднання  вчителів природничо-математичного циклу за 2013-2014 навчальний рік

 

  Шкільне методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу у 2013-2014 навчальному році працювало над проблемою « Використання комп’ютерної підтримки при викладанні предметів природничо-математичного циклу».

    Робота була досить продуктивною і направлялася на постійне покращення навчально-виховного процесу, на визначення особистісного підходу до учнів, поліпшення якості знань, теоретичних і практичних навичок.

    Засідання проводилися в різних формах, таких, як круглий стіл, ділова гра, дибати . Всі члени методичного об'єднання творчо підходять до підготовки і проведення уроків, особливу увагу приділяють проведенню уроків із застосуванням інтерактивних методів навчання та комп’ютерної підтримки.

    Цей навчальний рік був дуже насичений в плані відкритих уроків та виховних годин, що давали вчителі природничо-математичного циклу.

Перевірявся стан викладання «Основ здоров'я», стан викладання «Біології». Вчителі провели відкриті уроки «Окисно-відновні реакції» та «Різноманітність земноводних. Їх значення в природі та житті людини.»

     Вчитель Гришельова Тетяна Іванівна прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року. Географія» і зайняла перше місце у районі.

     Активна робота проводилася по підготовці та проведенні шкільних та районних олімпіад. Вчителі-предметники серйозно готували учнів, і як наслідок роботи маємо такі результати :

Географія – Полозок Марина (8 клас) - I місце ;

Біологія -     Тарасевич Віталій ( 8 клас) – III місце ;

Фізика -       Полозок Марина (8 клас) - III місце ;

Математика – Кичан Ірина ( 9 клас) - III місце.

    Активну участь приймали наші учні і в природничих іграх «Геліантус», «Левеня» та «Колосок».

      Велика робота проводиться також по підготовці та проведенню тематичних тижнів, на яких використовувалися різні форми позакласної роботи.

    Проте, як показав аналіз роботи, перед учителями природничо- математичного циклу є проблеми над якими будемо працювати.

    Виходячи з проблем виявлених у знаннях учнів, та результатів діагностування вчителів природничо-математичного циклу, методичне

об'єднання працюватиме над виконанням таких завдань:

  • активізувати роботу із обдарованими дітьми;
  • урізноманітнювати форми організації навчальної діяльності;
  • продовжувати формування загальнонаукових умінь і навичок;
  • активніше використовувати комп’ютерну підтримку при проведені уроків природничо-математичного циклу;
  • формувати цілісне й гармонійне сприйняття світу.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Всего комментариев: 0
avatar

Популярные теги