Мої файли [0] |
Методична робота [5] |
Виховна робота [8] |
Учням [2] |
Тест тест тест [0] |
Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 15 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Виховна робота
Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.
Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі
Створення життєвих компетентностей учнів на всіх етапах становлення особистості
Мета виховання:
створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Класним керівникам
Основні завдання методичного об´єднання класних керівників
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань педагогіки та психології.
- Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання та навчання учнів.
- Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
- Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
- Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції методичного об´єдання класних керівників
- Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів
- Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Вивчає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
- Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм та методів виховної роботи.
- Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників
Робота МО природничо-математичного циклу
Вчителі природничо –математичного циклу
1.Вчитель хімії та основ здоров'я - Кичан В.П.
2.Вчитель географії –Гришельова Т.І.
3.Вчитель біології та хімії –Лук'янцева С.І.
4.Вчитель інформатики – Боговіченко Ю.О.
5.Вчитель фізики та математики – Бережна Г.А.
6.Вчитель математики – Зайшлюк О.Т.
Пріоритетні завдання, цілі ШМО в новому 2014 – 2015навчальному році
1. Реалізація основних положень особистісно-орієнтованого підходу до
навчання та виховання учнів.
2. Цілеспрямована робота вчителів-предметників над підвищенням
рівня навчальних досягнень учнів з природничих дисциплін.
3. Впровадження новітніх інформаційних та комунікативних
технологій, комп’ютеризації при вивченні предметів природничого
циклу.
4. Робота над удосконаленням уроку як засобу самореалізації творчої
особистості як учителя, так і учня.
5. Робота із обдарованими дітьми, підготовка учнів до участі у
районних та обласних олімпіадах, наукових конкурсах та
змаганнях.
Шляхи реалізації завдань
1. Продовжити ознайомлення з методологічними і теоретичними основами
природознавства, фізики, хімії, біології, географії та методикою їх викладання.
2. Вивчати і застосовувати на практиці сучасні новітні технології та передовий
педагогічний досвід, сприяти розвитку творчості педагогів.
3. Активно впроваджувати інформаційні та комп’ютерні технології.
4. Вивчати та аналізувати рівень і якість знань, практичні навички учнів.
5. Активізувати роботу з обдарованими учнями, готувати до участі у олімпіадах.
Мо гуманітарного циклу
Вчителі гуманітарного циклу:
Вчитель ураїнської мови та літератури –Чопей О.О.
Вчитель української мови та зарубіжної літератури - Олексієнко Н.П.
Вчитель російської мови та та зарубіжної літератури -Лукомець І.В.
Вчитель англійської мови – Козоброд Я.В.
Методична проблема педагогів школи
«забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей в умовах особистісно – орієнтованого навчання»
науково – методична проблема області
«КРЕАТИВНА ОСВІТА ДЛЯ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ»
Аналiз роботи методичного об'єднання
вчителiв гуманiтарного циклу
3апорiзької 3Ш І – ІІІ ст. за 2013 -2014 навчальний piк.У 2013-2О14н.р. МО працювало над проблемою «Розвиток пiзнавальних iнтepeciв школярiв через використання iнновацiйних форм i методiв навчання».
Учителi ставили собi за метy розвиток творчих здiбностей учнiв, пiдвищення ефективностi навчання, вдосконалення форм i методiв навчальної дiяльностi.
З метою цiлеспрямованої роботи було визначено та затверджено структyру та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною проблемою, затверджено план роботи МО на 2013-2014н.р.
Зміст роботи
Науково - теоретична і методична підготовка |
Контроль за виконанням програм та якістю знань учнів
|
Позакласна робота з предмета
|
Звіт по самоосвіті, відкриті уроки, позакласні заходи
|
|
Впровадження технологій інтерактивного навчання в практику роботи вчителів гуманітарного циклу
|
Провести контрольні зрізи знань з укр.. мови у 9-11 кл. (жовтень – листопад)
|
Обговорити та затвердити завдання шкільних предметних олімпіад
|
Провести відкриті уроки, позакласні заходи предметно – гуманітарного циклу (за графіком) |
|
Ярмарок педагогічних знахідок, творчих досягнень членів МО
|
Проаналізувати причини неуспішності учнів з предметів гуманітарного циклу
|
Провести олімпіади з укр.. мови, історії, правознавства |
|
|
Особливості тестування з предметів гуманітарного циклу |
Перевірити стан підготовки до ДПА, ЗНО |
Провести тематичні тижні: Лютий– укр.. мови та літератури (Чопей О.О., Олексієнко Н.П.) Березень – світ. Літератури (Лукомець І.В., Олексієнко Н.П.) |
|
|
Діяльнiсть МО було сплановано на основі річного плану роботи школи.
МО допомогало вчителям розкривати свої професiйнi можливостi, координувало планування роботи, ознайомлювало з новинками психолого-педагогiчної та методичної лiтератyри, допомогало вчителям в забезпеченнi високого рiвня викладання предметiв негyманiтарного циклу рiдною (державною) мовою, слiдкувало за дотриманням у школi єдиного мовного та орфографiчного режиму.
Протягом 2013-2014н.р. МО провело 4 засiдання, робота яких будувалася за окремими планами. На засiданнях МО обговорювалися як органiзацiйнi питання (рекомендацiТ МОНУ щодо викладання й вивчення у 2013-2014 н.р. навчальних предметiв гyманiтарного циклу, пiдготовка i проведення олiмпiад, предметних тижнiв, проведення контрольних зрiзiв, пiдготовка та затвердження завдань для ДПА) так i науково-методичнi питання.
Упродовж навчального року всіма членами МО були проведенi вiдкритi уроки, предметнi тижнi, матерiали яких оформлено у звiти.
Учнi школи брали участь у кoнкypcax ораторського мистецтва «Шевченкiвська березина» , «Кобзар у нашому домі», олiмпiадах з української мови, історії України, правознавства. У березнi 2014 року вiдзначався тиждень української мови та лiтератури, у рамках якого були проведенi заходи до 200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка
Для повного перегляду натисніть сюди
МО початкових класів
Зліва направо :
Мухіна О.І.- вчитель 1-го класу;
Іванова Ю.М. – вчитель 2-го класу;
Сьомкіна О.В. – вчитель 4-го класу;
Меньшикова О.І. – вчитель 3-го класу.
Кредо Дитина – явище у нашому земному житті, а не випадковість. (Ш. О. Амонашвілі)
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. (Стародавня мудрість)
Завдання
"Головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, сформувати інструмент, без якого дитина стає невстигаючою, нездібною…Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачу, роблю, думаю, спостерігаю, читати, писати." (В. О. Сухомлинський)
Перехід початкової школи на новий Державний стандарт початкової загальної освіти
Досягнення
- Участь учнів 1-4 класів у шкільних та районних конкурсах.
- Участь учнів 2-4 класів у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
- Участьучнів 2-4 класів у міжнародному конкурсі «Геліантус»;
- Участь вчителів кафедри в районному ярмарку педагогічних ідей;
- Участь у шкільних творчих конкурсах ;
- Проведення тижнів здоров’я, української мови, українського козацтва та свята «Букваря»;
Перспективи
Створення та реалізація особистісного підходу до учня через розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей кожної дитини; максимальне виявлення, ініціювання, використання, «окультурення» досвіду дитини; формування культури життєдіяльності в кожної особистості.
Впровадження інноваційних технологій у практику роботи початкової школи.
Індивідуалізація навчального процесу з орієнтацією на нестандартні уроки.
Кодекс закон_в оздоровчого табору
Режим дня
пришкільного оздоровчого табору з денним перебуваням
Запорізької ЗШ I - III ст.
8.30 – 8.45 Прийом дітей
8.45 – 9.00 Діти, дружно по порядку,
Всі вставаймо на зарядку!
9.00 – 9.30 Увага! Струнко! Так стояти!
Рапорт здати! Прапор підняти!
9.30 – 10.00 Всі за стіл!
Дізнатись час:
На сніданок, що у нас?
10.00 – 12.30
Ось прийшов веселий час!
Сто розваг для тебе в нас;
Бігай, грайся, розважайся
Чи в басейні покупайся.
Хто куди: хто у походи,
Хто в кіно, хто на городи;
Ті на пляжі загорають,
Ті малюють, ті читають.
12.30 – 13.00 На обід усяк спішить.
Ми на їжу приналяжем,
Все з'їмо, усім покажем
Наш дитячий апетит..
13.30 – 14.00 Підсумкова лінійка. Відправка дітей додому
Директор школи:_______/Кичан О.В./