Главная » Все що можливо знайти у нас на сайті - Офіційний сайт Запорізької ЗОШ
Регистрация
Меню сайту
Категорії розділу
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 15
Показано матеріалів: 11-15
Сторінки: « 1 2

0

 

Документація пришкільного табору

 

Пришкільний табір - самостійна адміністративна структура при загальноосвітньому навчальному закладі. Тому, як і будь-який заклад, пришкільний табір повинен мати цілий ряд документів, регламентуючих його роботу:

 

 

 

1. Нормативні документи місцевих органів влади, управління освіти щодо організації літнього відпочинку школярів тощо.

 

 

2. Положення про літній оздоровчий табір.

 

 

З. Книгу наказів пришкільного табору, серед яких обов’язковими є накази:

 - «Про організацію роботи шкільного оздоровчого табору»;

 - «Про розподіл дітей по загонах і закріплення вихователів за загонами»;

 - «Про відповідальність співробітників пришкільного табору за життя й здоров’я дітей»;

 - «Про профілактичну роботу щодо запобігання дитячого травматизму»;

 - «Про протипожежну безпеку в пришкільному таборі».

 

 

4. Медичні документи:

 • дозвіл районної санітарно-епідеміологічної служби на відкриття пришкільного табору;

 • санітарні книжки працівників пришкільного табору;

 • медичні довідки дітей про щеплення та епідемоточення;

 • режим дня пришкільного табору;

 • списки дітей, які потребують дієтичного харчування.

 

 

5. Організаційні документи:

 • витяг із протоколу педради про надання безкоштовного харчування для категорії дітей соціально незахищених верств населення (сироти і позбавлені батьківського піклування, малозабезпечені) (для учнів 5 - 9 кл.);

 • заяви батьків;

 • контингент ( пришкільного табору;

 • штатний розпис;

 • посадові інструкції для всіх працівників;

 • графік роботи вихователів;

 • графік роботи спеціалістів, залучених до роботи в пришкільному

 таборі;

 • графік роботи технічних працівників;

 • заяви батьків про відрахування вихованців з пришкільного табору;

 • план роботи пришкільного табору;

 • щоденне меню;

 • журнал відвідування вихованцями оздоровчого табору

 • журнал обліку робочого часу вихователів пришкільного табору;

 • життєдіяльності.

 

 

6. Документи з питань профілактики травматизму та охорони здоров’я:

 • інструкції з охорони праці та безпеки життєдіяльності для працівників та вихованців табору;

 • куточок основ безпеки життєдіяльності та правил дорожнього руху;

 • журнал реєстрації інструктажів з охорони праці та безпеки;

 • інструкція про дії вихователів на випадок пожежі;

 • план евакуації на випадок пожежі в пришкільному таборі;

 • інструкція про поточні заходи (екскурсії, подорожі, походи)..

 

 

7. Звіт про роботу пришкільного табору (по закінченню зміни).

 

 

 

Положення про літній оздоровчий табір

 Дитячий оздоровчий заклад у своїй діяльності має керуватися Конституцією України, Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами районного відділу освіти, рішенням місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також своїм положенням (статутом), розробленим на основі Типового положення про дитячий оздоровчий заклад

 

 

 

Штатний розклад

 Кількість працівників у пришкільному таборі визначається кількістю дітей, що будуть його відвідувати. Групи (загони) комплектують з розрахунку 15-20 осіб у загоні. Кількість вихователів, відповідно визначається з розрахунку 2 вихователі на групу. Штатний розпис затверджується наказом директора навчального закладу.

 

 

 

План заходів роботи пришкільного табору

 Начальник табору затверджує План роботи пришкільного табору. Він повинен бути яскраво оформлений, знаходитися на видному місті і бути доступним для дітей та їхніх батьків.

 У план роботи табору варто включати оздоровчі заходи, культпоходи та екскурсії, добре продумати роботу табору у другу половину дня.

 У інформаційному куточку для батьків та вихованців має бути розміщена путівка дня, режим роботи табору та щоденне меню.

 

 

 

Харчування дітей

 Крім проведення змістовного відпочинку школярів перед пришкільним табором стоїть завдання правильного харчування дітей.

 Особлива увага приділяється організації роботи харчоблоку: дотримання санітарно-гігієнічних вимог харчування дітей у оздоровчий період, забезпеченість продуктами тощо.

 Завідувач виробництвом складає двотижневе меню комплексних сніданків та обідів для харчування дітей у пришкільному таборі. Меню складається з урахуванням раціонального харчування та дотримання санітарно-гігієнічних вимог. Крім того, завідувач виробництвом має проводити щоденну С- вітамінізацію перших або третіх страв та проводити повноцінну заміну при відсутності тих чи інших продуктів. Двотижневе меню погоджується з головним санітарним лікарем місцевої санітарно - епідеміологічної служби та начальником управління (відділу) освіти, у підпорядкуванні якому знаходиться заклад.

 

 

 

Безпека перебування дітей у пришкільному таборі

 Щоб перебування дітей у таборі не понесло за собою неприємних наслідків, обов’язково треба дотримуватися вимог гігієни у спальних та ігрових кімнатах, туалетах та інших приміщеннях.

 Кожний вихід груп (загонів) табору на екскурсії повинен супроводжуватися відповідним наказом начальника табору. З дітьми необхідно проводити інструктажі з правил дорожнього руху та правил поведінки в громадських містах.

0

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

                                                      ______________Директор школи

                                                               

                          «ПОГОДЖЕНО»

                                                   ______________Голова ПК школи

 

 

ПРИМІРНА

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

вихователя пришкільного табору

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Вихователь дитячого пришкільного табору. (далі - вихователь) призначається на посаду директором загальноосвітнього навчального закладу

1.2. Кваліфікаційні вимоги:

педагогічна освіта

стаж практичної роботи з дітьми і підлітками не менше одного року.

1.3 Вихователь структурно підлеглий начальнику табору.

1.4. У своїй діяльності керуггься Положенням про дитячий оздоровчий заклад (Статутом), законами, нормативними актами державних органів, що регламентують діяльність дитячих оздоровчих закладів, методичними й інструктивними матеріалами вище стоячих органів, а також дійсною інструкцією.

1.5. Є матеріально відповідальною особою.

1.6. Відповідно до Правил внутрішнього розпорядку пришкільного табору вихователь зобов'язаний постійно знаходитися на території і залишати її тільки з дозволу начальника закладу.

 

II. ОБОВ'ЯЗКИ

Вихователь зобов'язаний:

· до заїзду в дитячий оздоровчий заклад пройти обов'язковий медичний огляд, належним чином оформити особисту санітарну книжку і здати її начальнику пришкільного табору;

· пройти обов'язковий інструктаж в обсязі, необхідному для здійснення своїх функціональних обов'язків,

· дотримуватися вимог Положення (Статуту) пришкільного табору, виконувати Правила внутрішнього розпорядку;

· проводити цілеспрямовану діяльність з профілактики дитячого травматизму і нещасних випадків;

· проводити цілеспрямовану роботу з профілактики правопорушень серед дітей і підлітків,

· не допускати покидання дітьми території закладу, місця проведення заходів, без дозволу вихователів табору,

· організувати корисну діяльність довіреного йому колективу дітей протягом оздоровчої зміни;

· сприяти організації змістовного відпочинку та дозвілля дітей і підлітків;

· брати разом із загоном участь у масових, спортивно - оздоровчих заходах табору, залучать дітей до їх підготовки і проведення;

· разом з органами дитячого самоврядування планувати діяльність колективу (загону) на зміну, відповідати за результати виконання планів;

· здійснювати щоденне планування діяльності загону, відповідати за результати і виконання плану;

· брати участь у плануванні виховної й оздоровчої роботи табору, у реалізації намічених планів роботи;

· організовувати і проводити загонові заходи,

· інструктувати довірених йому дітей з Правил внутрішнього розпорядку закладу, правил техніки безпеки, інших організаційно - нормативних документів;

· уважно стежити за станом здоров'я дітей, вживати оперативних заходів по наданню допомоги хворим, потерпілим;

· разом з органами дитячого самоврядування оформляти загонове місце, організувати випуск загонової стінної газети;

· організувати чергування в загоні, стежити за санітарним станом ігрових кімнат, території, що прилягає;

· контролювати дотримання норм видачі їжі на харчоблоці, стежити за процесом прийому їжі дітьми в їдальні;

· організувати проведення оздоровчих процедур;

· брати участь у щоденних плануваннях роботи табору;

· негайно доповідати начальнику про всі події в загоні;

· контролювати дотримання санітарно-гігієнічних правил і норм у загоні;

· виконувати інші доручення й обов'язки, віднесені до його компетенції за розпорядженням адміністрації закладу.

III. ПРАВА

Вихователь має право:

· подавати пропозиції з удосконалення системи виховної й оздоровчої роботи табору;

· звертатися до керівництва закладу, профспілкового комітету з питаннями про захист своїх професійних інтересів, інтересів дітей і закладу вцілому;

· знайомитися з проектами, рішеннями відповідних органів і організацій з питань діяльності дитячих оздоровчих закладів, наказами начальника закладу, що стосуються ділянки виконуваної ним роботи, вносити відповідні пропозиції до них;

· підписувати і візувати документи в межах своєї компетенції.

IV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Вихователь несе дисциплінарну, адміністративну, матеріальну, кримінальну відповідальність у рамках чинного законодавства за:

· збереження життя, здоров'я, повагу честі, гідності і недоторканності дітей, які знаходяться в дитячому оздоровчому закладі у межах своїх посадових обов'язків;

· недбале ставлення до виконання своїх посадових обов'язків;

· результати виховної й оздоровчої роботи загону;

· нещасні випадки серед дітей, випадки травматизму в разі встановлення його безпосередньої провини в рамках діючого законодавства;

· дотримання трудової дисципліни, норм охорони праці і техніки безпеки, протипожежної й екологічної безпеки;

· порушення Правил внутрішнього розпорядку, поведінку, несумісну з поняттям педагогічної етики.

 

0

 

 П  Л  А  Н

            РОБОТИ     МЕТОДИЧНОЇ ради  на  2014-2015 навчальний  рік

                                                                                   

 «Підвищення якості процесу навчання на основі диференціації та індивідуалізації особистісно орієнтованого підходу»

   Творчо спрямувати діяльность педагогічного колективу школи на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності  на вирішення таких пріоритетних завдань: Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:

o    забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

o    здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

o    створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу;

o    зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації;

o    забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;

o    забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;

o    максимального забезпечення учнів  необхідними підручниками і навчальними посібниками;

o    оптимізації  підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;

o    особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

o    впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах,  у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;

o    розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;

o    спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних ІКТ  у навчальному процесі,  на 2014-2015 р.р.;

o    оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, біології, історії, зарубіжної літератури,бібліотеки, інформатики, шкільної майстерні ;

o    посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;

o    забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;

o    створення власного іміджу  навчального закладу;

o    вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;

o    координації дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в школі;

o    оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

o    2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми  громадянського виховання:

·        Розвиток творчої активності педагогів: підвищення  кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

 

Схема методичної роботи школи

0

ЗНО - 2015

Автор: SkyBoxкатегория: ЗНО - 2015дата: 18.04.2015

Про проведення ПРОБНОГО зовнішнього незалежного оцінювання в 2015 році

У 2015 році ПРОБНЕ зовнішнє незалежне оцінювання буде проводитися:

22 березня – з української мови і літератури, хімії, фізики, російської мови, всесвітньої історії, однієї з іноземних мов (за вибором): англійської, німецької, французької або іспанської;

29 березня – з математики, історії України, біології, географії, світової літератури.

Реєстрація осіб, які виявили бажання взяти участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні, триватиме на сайті Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти з 1 до 30 листопада 2014 року. Докладніше

Визначено перелік предметів, із яких у 2015 році буде проведено зовнішнє незалежне оцінювання

У Міністерстві юстиції України зареєстровано наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 3.09. 2013 р. № 1258 «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2014 році».

Цим документом встановлено, що зовнішнє незалежне оцінювання бажаючих вступати в 2014 році до вищих навчальних закладів буде проводитися з таких предметів: українська мова і література (5.06, 6.06), історія України (20.06), всесвітня історія (25.06), математика (12.06), біологія(16.06), географія (14.06), фізика(18.06), хімія(23.06), російська мова (10.06), світова література(27.06), одна з іноземних мов (за вибором): англійська, німецька, французька, іспанська (3.06).

Кожен абітурієнт матиме право на складання тестів не більше як із чотирьох предметів.

Тести для зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, всесвітньої історії, математики, біології, географії, фізики, хімії будуть перекладені кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською, угорською мовами; світової літератури – російською мовою.

Бажаємо успіхів!

0

Розклад дзвінків

Автор: SkyBoxкатегория: Розклад дзвінківдата: 18.04.2015
Розклад дзвінків
№ уроку початок кінець
1 урок 8-30 9_15
2 урок 9-25 10_10
3 урок 10-30 11-15
4 урок 11-35 12-20
5 урок 12-30 13-15
6 урок 13-25 14-10
 
1-10 11-15

Популярные теги