Главная » Методична робота - Все що можливо знайти у нас на сайті - Офіційний сайт Запорізької ЗОШ
Головна » Файли » Методична робота

У розділі матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

0

Основні завдання методичного об´єднання класних керівників

  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань педагогіки та психології.
  2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання та навчання учнів.
  3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
  4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
  5. Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
  6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

                Функції методичного об´єдання класних керівників

  1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів
  2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
  3. Вивчає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.
  4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм та методів виховної роботи.
  5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників

0

Вчителі природничо –математичного циклу

               1.Вчитель хімії та основ здоров'я - Кичан В.П.

               2.Вчитель географії –Гришельова Т.І.

              3.Вчитель біології та хімії –Лук'янцева С.І.   

              4.Вчитель інформатики – Боговіченко Ю.О.

              5.Вчитель фізики та математики – Бережна Г.А.

             6.Вчитель математики – Зайшлюк О.Т.

Пріоритетні завдання, цілі ШМО в новому 2014 – 2015навчальному році

     1. Реалізація основних положень особистісно-орієнтованого підходу до

          навчання та виховання учнів.

    2. Цілеспрямована робота вчителів-предметників над підвищенням                                 

          рівня навчальних досягнень учнів з природничих дисциплін.

    3. Впровадження новітніх інформаційних та комунікативних

        технологій, комп’ютеризації при вивченні предметів природничого

           циклу.

    4. Робота над удосконаленням уроку як засобу самореалізації творчої

          особистості як учителя, так і учня.

    5. Робота із обдарованими дітьми, підготовка учнів до участі у

           районних та обласних олімпіадах, наукових конкурсах та

          змаганнях.

       Шляхи реалізації завдань

    1. Продовжити ознайомлення з методологічними і теоретичними основами

        природознавства, фізики, хімії, біології, географії та методикою їх викладання.

   2. Вивчати і застосовувати на практиці сучасні новітні технології та передовий

      педагогічний досвід, сприяти розвитку творчості педагогів.

  3. Активно впроваджувати інформаційні та комп’ютерні технології.

  4. Вивчати та аналізувати рівень і якість знань, практичні навички учнів.

  5. Активізувати роботу з обдарованими учнями, готувати до участі у олімпіадах.

 

 

0

Вчителі гуманітарного циклу:

Вчитель ураїнської  мови та літератури –Чопей О.О.

Вчитель української мови та зарубіжної літератури  - Олексієнко Н.П.

Вчитель російської мови та  та зарубіжної літератури  -Лукомець І.В.

Вчитель англійської мови – Козоброд Я.В.

Методична проблема педагогів школи

«забезпечення формування особистості учня на основі  розвитку його творчих можливостей в умовах особистісно – орієнтованого навчання»

науково – методична проблема області

«КРЕАТИВНА  ОСВІТА ДЛЯ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ»

Аналiз роботи методичного  об'єднання

вчителiв гуманiтарного  циклу

3апорiзької  3Ш І – ІІІ ст.  за  2013 -2014  навчальний  piк.У 2013-2О14н.р.  МО  працювало  над  проблемою  «Розвиток  пiзнавальних iнтepeciв  школярiв  через  використання  iнновацiйних форм i  методiв  навчання».

    Учителi  ставили  собi  за  метy розвиток творчих  здiбностей учнiв, пiдвищення ефективностi  навчання,  вдосконалення форм i  методiв  навчальної дiяльностi.

    З  метою цiлеспрямованої  роботи було  визначено  та  затверджено  структyру  та форми методичної роботи, складено  план роботи над  методичною  проблемою, затверджено  план роботи МО  на  2013-2014н.р.

         Зміст роботи

Науково - теоретична

і методична підготовка

 

Контроль за виконанням

програм та якістю

знань учнів

 

 

 

 

 

Позакласна робота з предмета

 

 

 

 

Звіт по самоосвіті, відкриті уроки, позакласні заходи

 

 

Впровадження технологій   інтерактивного навчання в практику роботи вчителів гуманітарного циклу

 

Провести контрольні зрізи знань з укр.. мови у 9-11 кл. (жовтень – листопад)

 

Обговорити та затвердити завдання шкільних предметних олімпіад

 

 

Провести відкриті уроки, позакласні заходи предметно – гуманітарного циклу (за графіком)

 

Ярмарок педагогічних знахідок, творчих досягнень членів МО

 

Проаналізувати причини неуспішності учнів з предметів гуманітарного циклу

 

Провести олімпіади з укр.. мови, історії, правознавства

 

 

 

Особливості тестування з предметів гуманітарного циклу

Перевірити стан підготовки до ДПА, ЗНО

Провести тематичні тижні: Лютий– укр.. мови та літератури (Чопей О.О., Олексієнко Н.П.) Березень – світ. Літератури

 (Лукомець І.В.,

Олексієнко Н.П.)

 

 

Діяльнiсть МО  було  сплановано  на  основі річного плану роботи школи.

  МО допомогало вчителям розкривати свої  професiйнi  можливостi, координувало  планування роботи, ознайомлювало  з  новинками  психолого-педагогiчної  та  методичної  лiтератyри, допомогало вчителям  в забезпеченнi високого рiвня викладання  предметiв  негyманiтарного циклу  рiдною (державною)  мовою,  слiдкувало  за дотриманням  у школi  єдиного  мовного  та орфографiчного режиму.

    Протягом  2013-2014н.р.  МО  провело  4 засiдання, робота яких  будувалася  за окремими  планами.  На  засiданнях  МО  обговорювалися  як органiзацiйнi  питання (рекомендацiТ  МОНУ  щодо  викладання  й вивчення у 2013-2014 н.р.  навчальних предметiв гyманiтарного  циклу, пiдготовка  i  проведення  олiмпiад,  предметних тижнiв,  проведення  контрольних  зрiзiв,  пiдготовка  та  затвердження  завдань для ДПА) так  i  науково-методичнi  питання.

  Упродовж  навчального року всіма   членами  МО  були  проведенi  вiдкритi уроки, предметнi  тижнi,  матерiали  яких  оформлено у звiти.

     Учнi  школи  брали участь  у кoнкypcax  ораторського  мистецтва  «Шевченкiвська березина» ,  «Кобзар  у нашому домі», олiмпiадах  з української мови,  історії України,  правознавства.  У березнi  2014 року  вiдзначався  тиждень української мови  та  лiтератури, у рамках  якого  були  проведенi  заходи  до 200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка

 

Для повного перегляду натисніть сюди

0

 

Зліва направо :
Мухіна О.І.- вчитель 1-го класу;

Іванова Ю.М. – вчитель 2-го класу;

Сьомкіна О.В. – вчитель 4-го класу;

Меньшикова О.І.  – вчитель 3-го класу.

Кредо  Дитина –  явище у нашому земному житті, а не випадковість. (Ш. О. Амонашвілі)
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. (Стародавня мудрість)

Завдання 
"Головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, сформувати інструмент, без якого дитина стає невстигаючою, нездібною…Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачу, роблю, думаю, спостерігаю, читати, писати." (В. О. Сухомлинський)

Перехід початкової школи на новий Державний стандарт початкової загальної освіти

Досягнення

  1. Участь учнів 1-4 класів у шкільних та районних конкурсах.
  2.  Участь учнів 2-4 класів у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»;
  3. Участьучнів 2-4 класів у міжнародному конкурсі «Геліантус»;
  4. Участь вчителів кафедри в районному ярмарку педагогічних ідей;
  5. Участь у шкільних творчих конкурсах ;
  6. Проведення тижнів здоров’я,  української мови, українського козацтва та свята «Букваря»;

     Перспективи
     Створення та реалізація особистісного підходу до учня через розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей кожної дитини; максимальне виявлення, ініціювання, використання, «окультурення» досвіду дитини; формування культури життєдіяльності в кожної особистості.
   Впровадження інноваційних технологій у практику роботи початкової школи. 
   Індивідуалізація навчального процесу з орієнтацією на нестандартні уроки.

0

 

 П  Л  А  Н

            РОБОТИ     МЕТОДИЧНОЇ ради  на  2014-2015 навчальний  рік

                                                                                   

 «Підвищення якості процесу навчання на основі диференціації та індивідуалізації особистісно орієнтованого підходу»

   Творчо спрямувати діяльность педагогічного колективу школи на всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі вдосконалення методичної культури кожного педагога, використання його потенційних творчих можливостей, інноваційної діяльності  на вирішення таких пріоритетних завдань: Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:

o    забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;

o    здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

o    створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії та соціального статусу;

o    зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації;

o    забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;

o    забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;

o    максимального забезпечення учнів  необхідними підручниками і навчальними посібниками;

o    оптимізації  підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;

o    особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

o    впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах,  у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;

o    розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;

o    спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних ІКТ  у навчальному процесі,  на 2014-2015 р.р.;

o    оновлення та сучасного оснащення навчальних кабінетів фізики, біології, історії, зарубіжної літератури,бібліотеки, інформатики, шкільної майстерні ;

o    посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;

o    забезпечення належних умов для здобуття якісної освіти дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, та дітьми, які потребують корекції фізичного і розумового розвитку, їх соціальної адаптації;

o    створення власного іміджу  навчального закладу;

o    вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;

o    координації дослідно-експериментальної та інноваційної роботи в школі;

o    оптимального використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

o    2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми  громадянського виховання:

·        Розвиток творчої активності педагогів: підвищення  кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.

 

Схема методичної роботи школи

Популярные теги