Загальна структура [1] |
МО вчителів початкових класів [1] |
МО вчителів гуманітарного циклу [1] |
МО природничо- математичного циклу [1] |
МО класних керівників [1] |
Мо гуманітарного циклу
Вчителі гуманітарного циклу:
Вчитель ураїнської мови та літератури –Чопей О.О.
Вчитель української мови та зарубіжної літератури - Олексієнко Н.П.
Вчитель російської мови та та зарубіжної літератури -Лукомець І.В.
Вчитель англійської мови – Козоброд Я.В.
Методична проблема педагогів школи
«забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей в умовах особистісно – орієнтованого навчання»
науково – методична проблема області
«КРЕАТИВНА ОСВІТА ДЛЯ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ»
Аналiз роботи методичного об'єднання
вчителiв гуманiтарного циклу
3апорiзької 3Ш І – ІІІ ст. за 2013 -2014 навчальний piк.У 2013-2О14н.р. МО працювало над проблемою «Розвиток пiзнавальних iнтepeciв школярiв через використання iнновацiйних форм i методiв навчання».
Учителi ставили собi за метy розвиток творчих здiбностей учнiв, пiдвищення ефективностi навчання, вдосконалення форм i методiв навчальної дiяльностi.
З метою цiлеспрямованої роботи було визначено та затверджено структyру та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною проблемою, затверджено план роботи МО на 2013-2014н.р.
Зміст роботи
Науково - теоретична і методична підготовка |
Контроль за виконанням програм та якістю знань учнів
|
Позакласна робота з предмета
|
Звіт по самоосвіті, відкриті уроки, позакласні заходи
|
|
Впровадження технологій інтерактивного навчання в практику роботи вчителів гуманітарного циклу
|
Провести контрольні зрізи знань з укр.. мови у 9-11 кл. (жовтень – листопад)
|
Обговорити та затвердити завдання шкільних предметних олімпіад
|
Провести відкриті уроки, позакласні заходи предметно – гуманітарного циклу (за графіком) |
|
Ярмарок педагогічних знахідок, творчих досягнень членів МО
|
Проаналізувати причини неуспішності учнів з предметів гуманітарного циклу
|
Провести олімпіади з укр.. мови, історії, правознавства |
|
|
Особливості тестування з предметів гуманітарного циклу |
Перевірити стан підготовки до ДПА, ЗНО |
Провести тематичні тижні: Лютий– укр.. мови та літератури (Чопей О.О., Олексієнко Н.П.) Березень – світ. Літератури (Лукомець І.В., Олексієнко Н.П.) |
|
|
Діяльнiсть МО було сплановано на основі річного плану роботи школи.
МО допомогало вчителям розкривати свої професiйнi можливостi, координувало планування роботи, ознайомлювало з новинками психолого-педагогiчної та методичної лiтератyри, допомогало вчителям в забезпеченнi високого рiвня викладання предметiв негyманiтарного циклу рiдною (державною) мовою, слiдкувало за дотриманням у школi єдиного мовного та орфографiчного режиму.
Протягом 2013-2014н.р. МО провело 4 засiдання, робота яких будувалася за окремими планами. На засiданнях МО обговорювалися як органiзацiйнi питання (рекомендацiТ МОНУ щодо викладання й вивчення у 2013-2014 н.р. навчальних предметiв гyманiтарного циклу, пiдготовка i проведення олiмпiад, предметних тижнiв, проведення контрольних зрiзiв, пiдготовка та затвердження завдань для ДПА) так i науково-методичнi питання.
Упродовж навчального року всіма членами МО були проведенi вiдкритi уроки, предметнi тижнi, матерiали яких оформлено у звiти.
Учнi школи брали участь у кoнкypcax ораторського мистецтва «Шевченкiвська березина» , «Кобзар у нашому домі», олiмпiадах з української мови, історії України, правознавства. У березнi 2014 року вiдзначався тиждень української мови та лiтератури, у рамках якого були проведенi заходи до 200-річчя з Дня народження Т.Г. Шевченка
планування роботи з обдарованими дітьми
№ п/п |
напрям роботи |
термін проведення |
відповідальний |
1 |
ознайомлення з даними шкільного психолога про учнів 5-11 класів (тип мислення, обсяг, увага, темперамент,коло інтересів,професійна спрямованість) |
вересень - листопад |
шкільний психолог, члени мо |
2 |
визначити обдарованих дітей, організувати діяльність з урахуванням їхніх інтересів |
протягом року |
члени мо |
3 |
простежити діяльність учнів у гуртках та факультативах |
протягом року |
вчителі предметники |
4 |
забезпечити участь учнів у шкільному та районному турі всеукраїнської олімпіади з предметів |
|
вчителі предметники |
5 |
провести анкетування учнів «виявлення схильності учнів до навчальних предметів», «здібності школяра» |
згідно з виховним планом |
шкільний психолог, кл. керівник
|
6 |
провести консультації батьків: «індивідуальні особливості дитини» |
згідно з виховним планом |
шкільний психолог, кл. керівник
|
7 |
скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей |
травень |
шкільний психолог, кл. керівник
|
- розгляд питань організації, керівництва і контролю дослідницької роботи учнів.
- організація і проведення педагогічних експериментів з пошуку і впровадження нових інформаційних технологій навчання.
- розробка положень про проведення методичних тижнів, олімпіад, конкурсів з предметів.
- розробка та впровадження засобів наочності (макетів, стендів, аудіо- і відеоматеріалів, таблиць тощо), а також методики їх використання у навчальному процесі.
Основні напрямки діяльності МО вчителів гуманітарного циклу
(2014/2015 н.р.)
- аналіз результатів освітньої діяльності з предметів.
- участь у розробці варіативної частини навчального плану, затвердження програм спецкурсів,факультативів.
- проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів з предметів.
- підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації вчителів.
- обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них.
- залучати учнів до участі в олімпіадах з української мови та літератури, англійської та російської мови історії та природознавства, конкурсі ім. п. яцика тощо .
- готувати учнів до проходження зно з предметів.
- сприяти творчому розвитку учнів, становлення їх особистості.
- формувати активну громадську позицію вчителів та учнівської молоді.
- діагностувати педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
- обговорювати актуальні питання навчання і виховання.
- ознайомлюватися з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
- вивчати й узагальнювати досвід вчителів мо.
- удосконалювати мовленнєву діяльність учнів на комунікативній основі.
- дотримуватися єдиного мовного та орфографічного режимів.
- плекати любов і повагу до українського слова, історії та традицій рідного краю.
- працювати над удосконаленням культури мовлення.
- допомагати вчителям в забезпеченні високого рівня викладання предметів циклу рідною мовою.
- працювати над постійним підвищенням якості викладання предметів як засобу підвищення ефективності уроку, професійної майстерності вчителя.
- удосконалювати зміст і структуру уроків, форм та методів навчання.
- вивчати та використовувати на практиці інноваційні методи навчання.
- упроваджувати методи нетрадиційної, нестандартної організації творчої діяльності учнів.
- вивчати індивідуальні особливості учнів з метою їх урахування при плануванні роботи вчителів української мови та літератури.
- розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів.
Мета і завдання мо учителів гуманітарного циклу
на 2014 - 2015 н.р.
- спрямувати роботу мо на виконання основних стратегічних завдань оновлення освіти:
- конституції україни;
- законів україни «про освіту», «про загальну середню освіту», «положення про загальноосвітній навчальний заклад»;
- національної доктрини розвитку освіти в україні в xxi столітті;
- державної програми «вчитель».
розкривати духовне багатство української і світової літературної скарбниці, прилучати учнів до естетичного сприйняття художніх творів і літературної мови як засобу втілення художнього образу й ідеалу творчості письменників.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Всего комментариев: 0 | |